Pogoji uporabe

Splošni pogoji poslovanja poslovanja in uporabe spletne trgovine Ogrejte.si (v nadaljevanju pogoji uporabe)

Ogrejte.si je spletna trgovina v lasti podjetja El3m d.o.o., ki z njo tudi upravlja.

Spletna trgovina Ogrejte.si
El3m d.o.o.
Koseskega ulica 13
1000 Ljubljana

Matična številka:
Davčna številka: SI61212431
Davčni zavezanec: DA
Datum vpisa:
Številka vpisa v register:

e-pošta: info@ogrejte.si
GSM: 041 677 004

Z uporabo in nakupovanjem v spletni trgovini Ogrejte.si (v nadaljevanju Ogrejte.si ) se strinjate s temi Splošnimi pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine. Priporočamo, da pred nakupom in uporabo skrbno preberete vse pogoje uporabe, saj se šteje, da se z uporabo spletne trgovine in nakupom v spletni trgovini termostati.net strinjate s splošnimi pogoji uporabe.

Ogrejte.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Svetujemo, da pogoje uporabe občasno pregledate in preverite morebitne spremembe.

Če se s pogoji uporabe spletne trgovine termostati.net v kateremkoli delu ne strinjate, prenehajte uporabljati spletno mesto Ogrejte.si .

V spletni trgovini Ogrejte.si  je za vsak izdelek ali storitev navedena redna ali akcijska cena, specifikacije, splošne lastnosti in dodaten opis izdelka ali storitve.

Cene v spletni trgovini Ogrejte.si

Cene v spletni trgovini termostati.net so navedene v evrih, z vključenim DDV. V trenutku oddaje naročila za nakup velja cena, ki je navedena na spletni strani oziroma v elektronskem sporočilu, ki ga kupec ob oddaji naročila prejme na svoj elektronski naslov. Po oddaji naročila in prejemu potrditvenega elektronskega sporočila, cene in pogojev ni mogoče več spreminjati.

Naročilo izdelkov ali storitev v spletni trgovini Ogrejte.si

Za oddajo naročila v spletni trgovini Ogrejte.si ni potrebna registracija ali prijava. V spletni trgovini je ob posameznem izdelku ali storitvi siv gumb »Dodaj v košarico«. Ob pritisku na omenjeni gumb se izdelek shrani v »Košarico«. Ob pritisku na gumb »Košarica« lahko v vsakem trenutku preverite vsebino nakupovalne košarice, dodajate ali odstranjujete izdelke ter spremenjate količino želenih izdelkov.

Ko ste z vsebino košarice oziroma z izbranimi izdelki zadovoljni, se s pritiskom na gumb »Nadaljuj na blagajno« prikaže obrazec za vnos podatkov plačnika, podatki za dostavo, pregled nakupovalne košarice, način dostave in skupen znesek za plačilo. S pritiskom na gumb »Kupite sedaj«  kupec potrdi vsebino košarice, način in znesek dostave ter skupen znesek za plačilo naročila in s tem odda naročilo v spletni trgovini Ogrejte.si . S tem se šteje, da se kupec strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo za plačilo pravkar oddanega naročila.

Po uspešno oddanem naročilu kupec prejme potrditev naročila na svoj e-poštni naslov. V potrditvenem e-sporočilu so navedeni naročeni izdelki, št. naročila ter datum in ura naročila.

V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali ponudnik ugotovi, da pod danimi pogoji ne more izvesti naročila, kupca o tem obvesti na posredovan e-naslov ali telefonsko številko. Če kupec ne želi kupiti drugega izdelka (ali podobnega izdelka), se lahko naročilo prekliče.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa račun prejme po pošti skupaj z izdelkom.

Obvezni podatki kupca ob naročilu izdelkov v spletni trgovini Ogrejte.si

Za oddajo naročila za nakup v spletni trgovini termostati.net mora kupec obvezno navesti ime in priimek, veljavni naslov za dostavo izdelkov (lahko je drugačen od stalnega naslova kupca), delujoči in veljavni e-poštni naslov in kontaktno GSM številko.

V primeru nakupa kot podjetje je potrebno navesti naziv podjetja, naslov podjetja, davčno številko podjetja ter izbrati, ali je podjetje zavezanec za DDV ali ni zavezanec za DDV.

Oddaja naročil v spletni trgovini termostati.net je možna 24 ur na dan, 7 dni v tednu. V primeru načrtovanega nedelovanja ali tehničnega vzdrževanja spletne trgovine termostati.net se upravljavec spletne trgovine termostati.net obvezuje obvestiti obiskovalce spletne trgovine. V primeru nenačrtovanega izpada ali nedelovanja spletne strgovine termostati.net pa se upravljavec obvezuje, da bo skušal težave čimprej odpraviti.

Plačila v spletni trgovini Ogrejte.si

Plačilo izdelkov ali storitev v spletni trgovini Ogrejte.si je možno po predračunu, s plačilom na TRR ali po povzetju.

Znesek plačila za posamezno naročilo je naveden ob trenutku oddaje naročila in v potrditveni e-pošti, ki jo kupec po oddaji naročila prejme na svoj e-poštni naslov. Cena posameznih izdelkov se lahko spreminja. Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV.

Cena v spletni trgovini ne vsebuje stroška dostave. Cena dostave je navedena na strani vsakega izdelka v razdelku Dostava in plačilo. Cena dostave se obračuna opo veljavnem ceniku Pošte Slovenije in je odvisna od teže paketa.

Stroški dostave veljajo le za območje Slovenije.

Dostava naročenih izdelkov in storitev

Po prejemu naročila v spletni trgovini termostati.net, kupec prejme avtomatsko sporočilo o uspešno oddanem naročilu. Možna je dostava le uspešno oddanih naročil. Dostava naročenega blaga se ne izvaja ob nedeljah in praznikih. Redna dostava – v roku 2-5 delovnih dni od potrditve naročila. Spletna trgovina za dostavo uporablja storitve Pošte Slovenije, ki izvaja dostavo do vrat stanovanja. Naročilo se dostavlja na naslov uporabnika (ne glede na to, ali gre za domači ali službeni naslov).

Cena dostave je navedena na strani vsakega izdelka v razdelku Dostava in plačilo. Če uporabnik ne zagotovi dostopa in pogojev za dostavo blaga na posredovani naslov v navedenem roku, prodajalec ni dolžan izvesti dostave.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče le do prejema elektronskega obvestila o odpremi naročenih izdelkov.

Sicer lahko uporabnik prekliče naročilo v vsakem trenutku, pri čemer ni potrebno navesti razloga.

Preklic naročila lahko opravite po telefonu ali po e-pošti na naslovu: info@ogrejte.si

Za preklic naročila je potrebno posredovati: št. oddanega naročila, tel. številko posredovano pri naročilu, ime in priimek ter e-poštni naslov s katerim je uporabnik registriran v trgovini ter končni znesek naročila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. V tem primeru mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Stranka mora v roku 14 dni podjetje o svojem odstopu  in o nameri da bo blago vrnila, obvestiti z  nedvoumno izjavo preko telefona (na številko 041 677 004 ali e-pošte info@ogrejte.si . Stranka ima po obvestilu o odstopu še 14 dni časa, da izdelek vrne na naslov: El3m d.o.o., Koseskega 13, 1000 Ljubljana. Ne glede na obliko odpovedi mora stranka podjetju predložiti tudi kopijo računa. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Po prejemu blaga podjetje stranki v skladu z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače, v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe,
  • za artikle, ki so bili izdelani po natančnih navodilih potrošnika in ki so bili prilagojeni njegovim osebnim potrebam,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer so bili koriščeni bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le dejanski vplačani znesek.

Stvarna napaka in reklamacije

Stvarna napaka

Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na e-naslov info@ogrejte.si , ali po telefonu obvestiti v zakonsko določenem roku 2 mesecev od odkritja napake. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Kupec je dolžan blago vrniti v roku enega meseca.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljujeta Zakon o varstvu potrošnikov in Obligacijski zakonik.

Reklamacijo lahko potrošnik uveljavlja kadar kupljeno blago ne ustreza dogovoru med pogodbenima strankama. Neskladnost v zvezi z dogovorom med strankama se lahko izraža v:

  • proizvodnih napakah izdelka,
  • ugotovljenih manjkajočih delih izdelka,
  • pošiljanju napačnega blaga,izdelka, ki je različen od naročenega,
  • neskladju z navedeno velikostjo in/ali barvo – v blagu, ki je poslano v različnih velikostih in/ali barvah od naročenih;
  • poškodbi izdelka med prevozom.

Vračilo blaga pri reklamaciji, razen v primerih proizvodne napake ali poškodbe med prevozom, se izvaja pod naslednjimi pogoji:

  • nepoškodovano stanje izdelka (izdelek ni polomljen, spraskan ali drugače poškodovan)
  • ni škode, ki nastane zaradi nepravilne uporabe
  • ohranjeni sta originalna embalaža in etiketa

Vračilo blaga lahko izvedete na naslov, ki je naveden na računu.

Pri reklamaciji se uporabnik lahko odloči za zamenjavo določenega izdelka za enak brez napak ali za kupec drugačne velikosti, barve. Kupec se lahko tudi odloči za vračilo kupnine. Spletna trgovina termostati.net lahko ponudi zamenjavo za popolnoma nov izdelek z isto ceno, oziroma mora uporabnik doplačati, če je cena zamenjave višja. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Pri reklamaciji je uporabnik dolžan vrniti kupljeno blago v nepoškodovanem stanju v originalni embalaži z nalepkami.

Pri zamenjavi izdelka, stroške poštnine krije kupec, razen če je do te zamenjave prišlo zaradi napake spletne trgovine termostati.net. Če uporabnik želi zamenjati ali vrniti izdelek, lahko to stori preko navadne ali hitre pošte.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže preko telefona ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne strani termostati.net ali vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za kupca, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče.

Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o posameznem artiklu. Kljub temu je fotografske prikaze artiklov še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti posameznega artikla avtomatično. Spletna trgovina termostati.net ne izključuje odstopanja v barvnem odtenku prejetega izdelka. Razlike v barvnem odtenku artikla lahko nastanejo zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Posamezna naprava (računalnik, mobilni telefon, tablični računalnik) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o proizvodih, ki jih napišejo uporabniki spletne strani. Mnenja in ocene proizvodov so mnenja posameznikov in ne nujno stališče lastnika spletne trgovine Ogrejte.si

Pravno obvestilo

Spletna trgovina termostati.net in na njej objavljene vsebine v vseh formatih (besedilo, slike, video in audio posnetki) so last spletne trgovine termostati.net oziroma podjetja El3m d.o.o., ki je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njim. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Uporabnik navedenih vsebin ne sme spreminjati, kopirati, razmnoževati, ponovno objavljati ali na kakršenkoli drug način širiti brez izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika. Uporabnik je dolžan v okviru dovoljene uporabe vsebin ohraniti vse označbe avtorskih pravic in drugih pravic industrijske lastnine ter morebitna druga obvestila in opozorila.

Blagovne in storitvene znamke ter logotipi (npr. znamka termostati.net in logotip termostati.net), objavljeni na spletni strani, so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena ponudnika.

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje zagotavlja varstvo in zaščito osebnih podatkov skladno z ZVPot-1. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporabniška podpora

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z uporabo spletne trgovine Ogrejte.si , pišite na info@ogrejte.si